2 Minuten

Creativiteit, techniek en data onder één dak

Wij gaan in 2020 verder als nieuw merk. Daar zijn we trots op!

De afgelopen maanden hebben wij ons gestort op de nieuwe positionering van Webton. Op 1 december geven we het startsein van ons gloednieuwe en vooral toekomstbestendige merk. Ook ons aanbod aan diensten is hiermee behoorlijk uitgebreid. Het nieuwe Webton koppelt creativiteit, techniek én data, om samen met opdrachtgevers de marketingdoelstellingen te behalen.

Vorm en koers voor de toekomst

Het oude merk Webton paste inmiddels niet meer bij de dienstverlening en de nieuwe koers die we varen. Begin april van dit jaar hebben we daarom een herpositioneringstraject ingezet. Aan de hand van verschillende strategiesessies en onderlinge gesprekken werd, met het complete team, de identiteit van onze organisatie vastgesteld. Met deze basis kreeg het nieuwe merk Webton vorm en koers voor de toekomst.

Drie pijlers

Belangrijk zijn de drie vastgestelde pijlers van het nieuwe merk Webton: Strategy | Digital | Design.

  • Binnen de pijler STRATEGY wordt samen met opdrachtgevers de koers bepaald zoals: Wat zijn je doelstellingen? Hoe gaan we deze doelstellingen bereiken? Wie is je doelgroep? Wat maakt jou uniek?
  • De pijler DESIGN zorgt voor de vertaalslag naar een goed passende uitstraling en een doelgericht design.
  • Vanuit de pijler DIGITAL worden de (veelal) digitale oplossingen verder uitgewerkt.

Omdat we als Webton nauw verbonden zijn met de sportwereld, gaan we altijd voor de winst. Dit zit in ons DNA verankerd. Deze winnaarsmentaliteit gebruiken we dan ook om organisaties te helpen groeien. Hoe we dit doen? We zijn sterk in het vertalen van marketing vraagstukken naar strategische merkconcepten, branding en digitale oplossingen.

En daarmee houdt het natuurlijk niet op. Door maandelijks (of periodiek) de resultaten te monitoren in een online dashboard, volgen we de uitgezette koers op de voet. Van daaruit worden gezamenlijk de benodigde stappen gezet om de marketingdoelstellingen te verwezenlijken.

Ton: “Onze mensen staan in de startblokken om, samen met jou, als één team jouw doelen te bereiken. Vandaar onze nieuwe merkbelofte: Winnen met Webton!”

Lees ons manifest

Ton Heerze

Over de auteur

Ton Heerze
Eigenaar en oprichter

In 1999 heb ik Webton opgericht. Het verbeteren van organische vindbaarheid in Google is een passie van me waarmee ik graag andere bedrijven ook verder help!

161 artikelen

Laat jouw reactie achter

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Reageren
STRATEGY DIGITAL DESIGN
Deel dit artikel