fbpx
4 minuten

Hoe kan ik betrouwbare backlinks kopen?

Backlinks zijn inkomende links die verwijzen naar jouw website. Deze links zijn afkomstig van andere domeinen en van origine bedoeld om gebruikers op relevante informatie te wijzen. Websites met veel backlinks, kenmerken zich over het algemeen door het aanbieden van kwalitatief hoogwaardige informatie.

In die context is het niet zo vreemd dat Google backlinks in de loop der jaren is gaan gebruiken als zwaarwegende ranking factor. Hoe meer mensen immers naar een site verwijzen, hoe relevanter de site waarschijnlijk is. In de begindagen van de zoekmachine gold daarom dat websites met de meeste inkomende links vaak de hoogste posities in de zoekresultaten behaalden. Inmiddels is dat proces genuanceerder en wordt beter gecontroleerd, om Black Hat SEO praktijken zoveel mogelijk te ontmoedigen.

Gratis Linkbuilding scan aanvragen:

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Het korte antwoord: erg. Zonder backlinks bouwt je website weinig vertrouwen en autoriteit op, waardoor je geen hoge ranking “verdient” van Google. Dit heeft als gevolg dat de mensen die zoeken naar de informatie op jouw website niet direct op jouw website terecht zullen komen. Kortom: backlinks kun je als het ware zien als waardevolle neon knipperende uithangbordjes die naar jouw website wijzen. Dit heeft natuurlijk wel een aantal voorwaarden. Het mogen geen “Black Hat SEO” trucjes zijn, het linkprofiel moet op een organische manier zijn opgebouwd, en het wordt niet voor niets vaak gezegd: om linkbuilding goed aan te kunnen pakken, zou er iemand fulltime mee bezig moeten zijn.

We weten nu: een sterk linkprofiel is een van de belangrijkste voorwaarden voor succes in Google. De juiste backlinks aanleggen is een belangrijke eerste stap. Inmiddels is het niet meer zo dat alleen backlinks het verschil maken tussen succes en falen. Gelukkig is de heftige invloed van backlinks inmiddels wat afgezwakt. Dit wil echter niet zeggen dat ze geen belangrijke rol spelen op het gebied van rankings: dat is nog steeds zo. Over het algemeen geldt dat het linkprofiel van een website voor ongeveer de helft (50%) de positie in je zoekresultaten bepaalt. Eén van de belangrijkste aspecten van linkbuilding: de groei moet geleidelijk zijn. Het mag niet zo zijn dat je op één dag enorm groeit in je aantal en dan weer een tijd niets – voor Google ruikt dit naar valsspelen en daar kun je een straf voor krijgen. Misschien zou je het sterker maken van je linkprofiel, het linkbuilden zelf, juist niet zelf moeten doen. Er zijn andere partijen die dat graag voor je doen. Zij hebben de kennis, skills en informatie die nodig is voor betrouwbare linkbuilding.

Een sterk linkprofiel is een van de belangrijkste voorwaarden voor succes in Google. Dat begint allemaal met het aanleggen van de juiste backlinks. Inmiddels is de invloed van links wat afgezwakt, maar spelen ze nog altijd een belangrijke rol op het gebied van rankings. In zijn algemeenheid geldt dat het linkprofiel van een website voor circa 50% de positie in de zoekresultaten bepaalt. Meer informatie over het laten uitbesteden van linkbuilding vind je hier.

Na coronatijd is het voor veel bedrijven de vraag aan welke posten ze hun slinkende marketingbudget besteden. Na een lange periode van minder inkomsten door de anderhalvemetermaatschappij, lockdowns en alle maatregelen is bij veel organisaties het spek op de botten verdwenen. Een marketinguitgave wordt daarom niet zonder nadenken gedaan. Een grote voorwaarde is dat iedere uitgave zichzelf daarom hoe dan ook terug moet verdienen. Als het even kan levert het ook nog snel rendement op.

De maatschappij is fundamenteel veranderd. Persoonlijk contact, face-to-face ontmoetingen, fysiek naar de winkel en de dingen die we zo lang voor “normaal” aannamen, hebben plaatsgemaakt voor wat we een paar jaar geleden nog als sci-fi zagen: een maatschappij waar we met name online contact hebben. En in bepaalde periodes zelfs strikt alleen online contact. Virtueel vergaderen via Zoom, Meet en Teams waren een tijdlang meer regel dan uitzondering. Mensen konden niet meer naar de winkel. Het logische gevolg? De vindbaarheid van je website is belangrijker. Je ranking in de zoekmachines wordt belangrijker. (En dan hebben we het nog niet eens over de techniek en gebruiksvriendelijkheid van je webshop, als je die hebt) Alle ondernemers willen hun hoofd boven water kunnen houden na coronatijd, dus is het belangrijk voor bedrijven om hun online concurrentiepositie te verbeteren. Het kopen van betrouwbare backlinks is hiervoor een van de snelste manieren.

Backlinks staan garant voor online autoriteit, en dat is wat Google als een van de belangrijkste criteria gebruikt bij het beoordelen van websites. De zoekmachine is wereldwijd een enorme bron van bezoekersverkeer, maar voor de meeste organisaties blijkt het in de praktijk een flinke uitdaging om in de top van de zoekresultaten te verschijnen. En, als je daar eenmaal bent, om daar te blijven.

Dat heeft alles te maken met de hevige concurrentie; die is moordend, al helemaal online. Hoe meer backlinks er naar een website verwijzen, hoe meer autoriteit de site heeft, in de ogen van Google. Het gevolg daarvan is dat de site hoger zal ranken in de zoekresultaten. Deze hoge ranking is een voorwaarde om online zichtbaar te zijn en hierdoor ook om de huidige crisis zakelijk goed te kunnen doorstaan.

Backlinks kun je op een aantal verschillende manieren verkrijgen. Je kunt ze organisch verzamelen (op de natuurlijke manier), je kunt ze zelf actief verzamelen, maar je kunt backlinks ook kopen. Voor die laatste manier wordt echter vaak gewaarschuwd. Volgens verschillende bronnen kun je het kopen van backlinks beter links laten liggen. Redenen die hiervoor gegeven worden, zijn dat de links niet van goede kwaliteit zijn (autoriteit missen), relevantie missen, afkomstig zijn van buitenlandse sites en dat Google keihard in zal grijpen als het bekend wordt dat je je links gekocht hebt. Hoeveel is hiervan waar, en bestaat er überhaupt wel zoiets als het kopen van veilige en betrouwbare backlinks?

Backlinks kopen

De tijd dat je met het enkel verzamelen van zoveel mogelijk backlinks een zo hoog mogelijke Google-ranking kreeg, ligt voorgoed achter ons. Meer dan ooit doet de kwaliteit van de links ertoe. Deze moeten relevant zijn en meerwaarde bieden. Dat betekent dat ze op de één of andere manier verbonden moeten zijn met het product of de dienst die je aanbiedt.

De populariteit van de verwijzende site is daarbij van groot belang. Hoe hoger deze scoort in Google, hoe groter de kans dat de zoekmachinegigant constateert dat jouw site dan dus ook wel waardevol moet zijn. Dat backlinks nog altijd voor 50% de dienst uitmaken voor goede online vindbaarheid, zegt genoeg over de rol die het vandaag de dag nog steeds speelt. De verwachting is dat dit de komende jaren niet gaat veranderen.

Gratis scan aanvragen

Het staat buiten kijf dat het op een natuurlijke manier komen aan backlinks het mooist en het voordeligst is. De bezoeker vindt specifieke content, of je site in het algemeen, zo interessant dat het om die reden een vermelding krijgt op de website van de lezer en/of wordt gedeeld via socialmediakanalen. Dit vraagt echter om de nodige kennis en tijdinvestering voor het creëren van waardevolle informatie, want een goede website komt je niet aanwaaien. Loopt er ook nog eens concurrentie in je nek te hijgen, dan is er meer nodig.

Zelf bedrijven benaderen om backlinks te charteren is ook een optie, maar wordt afgeraden. Daarvoor moet je op de hoogte zijn van alle ins en outs qua Google-richtlijnen en kennis hebben van linkbuilding strategieën. Fouten wil je namelijk te allen tijde voorkomen, want Google is in staat je flink op je vingers te tikken. Buiten dat om staan bedrijven er doorgaans niet om te springen om deel te nemen aan jouw ruilhandel. Zij nemen daarmee namelijk ook een risico.

Een effectief gebleken optie is het kopen van backlinks. Je geeft de taak om je website goed te laten ranken uit handen. Maar het enkel betalen ervoor wil niet per definitie zeggen dat je krijgt wat je denkt te ontvangen.

20jaar nieuw

Google’s algoritme beoordeelt pagina’s op honderden verschillende factoren. Een van de belangrijkste factoren is het linkprofiel van een pagina. Het linkprofiel is de verzameling van alle backlinks die samen naar de pagina verwijzen. Hoe meer links en hoe beter de kwaliteit hiervan, hoe hoger Google de pagina in de zoekresultaten zal waarderen.

Hieronder 10 van de voornaamste criteria waarop Google een linkprofiel beoordeelt:

  1. Hoeveelheid backlinks
  2. Relevantie van backlinks
  3. Variatie in backlinks
  4. Betrouwbaarheid van backlinks
  5. Natuurlijke anchorteksten
  6. Groei van het linkprofiel
  7. Inkomende links
  8. Externe (of uitgaande) links
  9. Interne links
  10. Follow en nofollow links

Het aantal backlinks dat naar een pagina verwijst, is Google’s oudste criterium om de relevantie ervan te bepalen. Pagina’s met veel inkomende links lijken bij websitebezoekers populair te zijn en verdienen daarom een hogere plek in de zoekresultaten.

Daar waar het aantal backlinks in het verleden allesbepalend was, is dat tegenwoordig niet meer het geval. Het algoritme van Google detecteert namelijk wanneer er sprake is van manipulatie. Zo is het verdacht als een linkprofiel grotendeels bestaat uit tientallen links vanaf hetzelfde domein.

Natuurlijk is de hoeveelheid backlinks naar een pagina nog steeds cruciaal voor de positie ervan in Google. Wel moeten deze links voor een optimaal linkbuilding resultaat ook voldoen aan andere belangrijke eisen, die we hieronder een voor een bespreken.

Een backlink naar een andere pagina is alleen relevant als degene die erop klikt geïnteresseerd is. Niet zo interessant voor de meeste bezoekers is bijvoorbeeld een link vanaf de website van een autogarage naar die van een bloemist. Staat deze link ook nog eens in de footer van de pagina, dan begrijpt Google’s algoritme dat de link waarschijnlijk niet meer is dan een vriendendienst tussen twee ondernemers. De backlink zal dan niet leiden tot een hogere positie.

Heel anders is dit bij een link vanaf een bekende wielernieuwswebsite naar die van een fietskledingproducent. Deze onderwerpen hebben namelijk met elkaar te maken. Staat de backlink ook nog eens in de belangrijkste tekst van de pagina, dan gaat het waarschijnlijk om een verwijzing naar relevante aanvullende informatie. Google hecht veel waarde aan dit soort ‘natuurlijke’ backlinks en beloont pagina’s waarnaar deze verwijzen met een hogere plek in de zoekresultaten.

Krijgt de eerder genoemde fietskledingproducent alleen backlinks vanaf dezelfde wielernieuwswebsite? Dit maakt Google alsnog argwanend. De kans dat de pagina van een fietskledingproducent aan wielerliefhebbers relevante informatie biedt, is namelijk een stuk groter als meerdere fietsgerelateerde websites ernaar verwijzen.

Het liefst ziet de zoekmachine daarom een linkprofiel met een rijke variatie in backlinks. Hoe meer verschillende websites naar een pagina linken, hoe meer autoriteit deze heeft in de ogen van Google. Voor een toppositie in de zoekmachine zijn dan ook links vanaf meerdere domeinen nodig.

Zelfs als een pagina honderden backlinks heeft vanaf talloze verschillende domeinen, levert dit niet gegarandeerd de beste notering op in Google. Bij linkbuilding draait het namelijk ook om de betrouwbaarheid van de verwijzende domeinen. Hoe hoger de kwaliteit, leeftijd, veiligheid en informatiewaarde van een website, hoe zwaarder een link hiervandaan meeweegt voor de zoekresultaten.

Een backlink vanaf NOS.nl of Nu.nl zal je pagina bijvoorbeeld meer ‘link juice’ opleveren dan een link vanaf de website van je buurman. Link juice is de extra waarde die een backlink meegeeft aan de pagina waarnaar deze verwijst. Hoe meer links vanaf bekende websites een linkprofiel bevat, hoe meer link juice er naar de pagina doorvloeit en hoe meer deze in Google zal stijgen.

5). Natuurlijke anchorteksten

De anchortekst is de aanklikbare tekst in een link. Deze tekst is vaak een zoekwoord of korte omschrijving en helpt Google om te bepalen waar de inhoud van een gelinkte pagina over gaat. In een ideale situatie bevat de anchortekst van een backlink dan ook het zoekwoord waarop jij in de zoekresultaten wilt scoren. Zo lijkt jouw pagina relevanter voor deze zoekterm en zal Google je pagina willen tonen aan mensen die op deze term zoeken.

Belangrijk is echter om dit niet te overdrijven. Bestaat een linkprofiel alleen maar uit backlinks met letterlijk hetzelfde zoekwoord als anchortekst? Dan vermoedt Google dat er sprake is van misleiding. In een natuurlijke situatie zullen websites immers niet telkens dezelfde anchortekst gebruiken om naar een pagina te verwijzen. In een effectieve linkbuilding strategie bevatten de anchorteksten van backlinks daarom voldoende variatie.

6). Groei van het linkprofiel

Niet alleen variatie is belangrijk bij een linkprofiel, maar ook de snelheid waarmee het groeit. Onder normale omstandigheden zal een website in de loop der tijd geleidelijk steeds meer backlinks krijgen. Ontvangt een pagina die net online staat in korte tijd echter ineens honderden backlinks, dan ziet dit er in de ogen van Google onnatuurlijk uit.

Te snel backlinks opbouwen kan dan ook averechts werken. Hierdoor is linkbuilding vooral ideaal voor wie inzet op een duurzaam langetermijnresultaat. Wil je volgende week al gegarandeerd bovenaan in Google staan? Dan is adverteren in Google Ads een goede keuze.

Het linkprofiel van een website bestaat uit inkomende, uitgaande (externe) en interne links. Inkomende links zijn backlinks die vanaf een andere website naar jouw website verwijzen. Voor je positie in Google zijn deze links het meest waardevol, omdat een doorverwijzing van iemand anders nu eenmaal meer vertrouwen wekt dan wat je zegt over jezelf. Een sterk linkprofiel bevat daarom niet alleen interne en externe, maar vooral ook inkomende links.

Externe of uitgaande links zijn backlinks vanaf je eigen website die naar een andere website verwijzen. Deze lijken misschien minder belangrijk, maar wegen desondanks mee voor je positie in de zoekresultaten. De pagina’s waar jij naar doorverwijst, zeggen volgens Google namelijk iets over de kwaliteit van je eigen website.

Plaats jij veel externe links naar betrouwbare websites zoals die van het NRC en de Volkskrant? Dan schat de zoekmachine de kans groter dat ook je eigen pagina’s betrouwbare informatie bevatten. Verwijzen jouw uitgaande backlinks vooral naar websites met een slechte reputatie? Dan lijkt het alsof je niet al te hoge eisen stelt aan kwaliteit en kan je eigen website dalen in de zoekresultaten.

Interne links zijn backlinks vanaf pagina’s op jouw website naar andere pagina’s op jouw website. Deze links dragen vooral indirect bij aan je notering in Google. Dit komt omdat ze de zoekmachine helpen om de informatiestructuur van je website beter te leren begrijpen. Hierdoor zullen de pagina’s met de grootste informatiewaarde en relevantie een betere kans maken op een hoge positie in de zoekresultaten.

Dit werkt als volgt. Stel dat jij op je website een lange en informatieve pagina hebt over een bepaald onderwerp. Vanuit kortere artikelen die te maken hebben met dit onderwerp kun je interne links plaatsen naar deze pagina. Hierdoor begrijpt Google dat de lange pagina relevant is voor al deze subonderwerpen en waarschijnlijk een grote informatiewaarde heeft. Het gevolg is dat de lange pagina relatief veel link juice ontvangt en hoger wordt gewaardeerd in de zoekresultaten.

Zoekmachines zoals Google gebruiken spiders om de inhoud van websites te verkennen. Dit proces wordt ook wel ‘crawlen’ of ‘indexeren’ genoemd. Elke keer dat de spider van Google een link volgt, ontvangt de pagina waarnaar de link verwijst een beetje link juice en daarmee extra waarde. De meeste backlinks geven deze waarde standaard door en staan ook wel bekend als follow-links.

Er zijn ook backlinks die de spider van Google niet volgt. Deze links worden nofollow-links genoemd, want ze bevatten een nofollow-tag die zoekmachinespiders duidelijk maakt dat ze de link niet moeten volgen. Hierdoor geven deze backlinks echter ook geen link juice door. Dit maakt ze bij uitstek geschikt om te verwijzen naar pagina’s met een dubieuze of onbekende inhoud.

In een linkbuilding strategie zijn nofollow-links dan ook inzetbaar om te verwijzen naar pagina’s waarmee je niet geassocieerd wilt worden door Google. Links op social media of in de reactievelden van blogs zijn bijvoorbeeld vaak voorzien van een nofollow-tag. Een natuurlijk linkprofiel bevat zowel follow- als nofollow-links, waarbij de exacte verdeling per website kan variëren.

Google penalty

 

Waarom moet ik voorzichtig zijn als het gaat om een Google Penalty?

Waar namelijk brood mee te verdienen valt, daar liggen ook bedrijven op de loer om hier dankbaar misbruik van te maken. Het is dus ook in de linkbuilding-business belangrijk om louche firma’s eruit te kunnen pikken.

Het gebeurt nog regelmatig: je ontvangt een mailtje of telefoontje met het goede nieuws dat de betreffende firma jouw site al binnen een paar dagen op een toppositie kan krijgen in Google. Je neemt hiervoor een kant-en-klaar pakket af dat bestaat uit honderden links, en je betaalt er ook nog eens slechts een paar euro voor. Dit zijn zogeheten linkuitwisselingsprogramma’s, afkomstig van ondernemingen die het niet bepaald nauw nemen met de regels.

Neem je zo’n pakket af, dan is de kans aanwezig dat er inderdaad gebeurt wat ze je beloofd hebben: je website neemt binnen no-time een top-ranking in, maar je keldert vervolgens net zo hard weer naar beneden, omdat de backlinks kwalitatief slecht zijn. Google bestraft dit soort praktijken ongenadig hard met een Google Penalty zodra het erachter komt. Je loopt het risico compleet uit de zoekresultaten te verdwijnen, wat tegenwoordig betekent dat je bedrijf ten dode is opgeschreven. Slechte backlinks wil je kortom koste wat kost vermijden.

Wij hebben topposities gerealiseerd voor een groot aantal klanten

Quick fix vs langetermijninvestering

Een goed aangeschreven Google-gecertificeerde firma biedt je geen grote backlink-bundels aan, dat is een ding dat zeker is. In plaats daarvan nemen ze je hele website onder de loep. Daar komt vervolgens een zorgvuldig uitgedachte linkbuildingstrategie op maat uit. Het voor jou verzamelen van kwalitatieve en betrouwbare backlinks is hiervan slechts een onderdeel. Deze bedrijven doen niet aan een quick fix, maar investeren op een goede manier in je website waar je op de langere termijn genomen profijt van zult hebben.

Het kost je wel wat, maar daar staat tegenover dat je ervan op aan kunt dat er wordt gewerkt volgens de regels en je te maken krijgt met het best mogelijke resultaat: een goede naamsbekendheid en groei van je bedrijf. Jij blij en Google blij.

Als je met je website snel wilt stijgen in Google, is linkbuilden dan ook nog altijd een absolute noodzaak. Als backlinks zo bepalend zijn voor de positie van je site in Google, ligt de conclusie voor de hand. Je wilt ze zelf plaatsen. Gratis, en het liefst zoveel mogelijk. Helaas moeten we je teleurstellen, want die strategie pakt in 9 van de 10 gevallen verkeerd uit.

Het aanleggen van backlinks brengt namelijk risico’s met zich mee, die zeker niet onderschat mogen worden. Daar waar het in het verleden vooral de kwantiteit van links was die de ranking van je site bepaalde, is het inmiddels de kwaliteit ervan. Dat betekent dat de website waarop je de backlinks plaatst een zeer goede reputatie moet hebben bij Google. Anders werkt het linkbuilding juist averechts.

Helaas voldoen de meeste sites waarop je zelf gratis backlinks kunt plaatsen niet aan dit criterium. Ga maar na: als jij je links er zo eenvoudig kunt plaatsen, geldt dit voor anderen net zo goed. De kwaliteit van dit soort links laat dan ook zeer te wensen over. Het alternatief is simpel: betrouwbare backlinks kopen bij een specialist die wél toegang heeft tot een breed netwerk kwaliteitswebsites.

linkbuilding infographic

Maar hoe kun je nu betrouwbare backlinks kopen? Door voor een bedrijf te kiezen dat al jarenlang actief is op het gebied van linkbuilding en zelf ook topposities in Google bekleedt. Een partij die bovendien talloze lovende recensies van klanten heeft, zodat jij zeker weet dat de links betrouwbaar zijn en duurzame resultaten opleveren.

Want dat laatste is iets dat niet ieder je bedrijf je kan beloven. Natuurlijk zijn er prijsstunters in de markt, die tegen lage tarieven grote hoeveelheden backlinks maken. Het resultaat is dat je site op korte termijn snel stijgt in de zoekresultaten. Maar vergeet niet: als de tarieven zo laag zijn, kan het nooit om kwaliteitslinks gaan. En dat betekent dat Google de links vroeg of laat devalueert.

In gewone mensentaal: de zoekmachine beoordeelt de aangelegde backlinks als spammy en bestraft jouw poging tot manipulatie met een lagere positie in de zoekresultaten. Hierdoor ben je dus alleen maar verder van huis. Als je sterke backlinks wilt krijgen om op lange termijn hoog in Google te scoren, is het kopen van betrouwbare links verreweg je beste optie.

betrouwbare backlinks kopen

Backlinks kopen is op zichzelf niet genoeg voor een topnotering in Google. Doorslaggevend voor het resultaat is namelijk de betrouwbaarheid van deze links. De zoekmachine slaat backlinks vanaf een bekende en gerespecteerde blog bijvoorbeeld hoger aan dan backlinks vanaf een onbekende site. Voor blijvend goede resultaten wil je daarom altijd betrouwbare backlinks kopen.

Online zijn diverse partijen actief die backlinks aanbieden tegen stuntprijzen. Een verleidelijk aanbod, zeker nu bedrijfsomzetten door de coronacrisis zijn geslonken. Besef echter goed dat het in deze gevallen zelden tot nooit om betrouwbare backlinks gaat. Deze links leveren dan ook niet de gewenste resultaten op en kunnen zelfs meer kwaad dan goed doen.

De bedrijven die het meest succes boeken, zijn de bedrijven die online een hoge autoriteit hebben opgebouwd. Het kopen van betrouwbare backlinks is dan ook een goede investering die zichzelf in veel gevallen terugverdient.

Het voordeel van betrouwbare backlinks is dat deze tot in lengte van jaren op internet blijven staan. Hierdoor profiteert de bedrijfswebsite niet tijdelijk, maar ook op lange termijn van een betere positie in de zoekresultaten van Google.

In tegenstelling tot andere partijen, nemen wij geen onverantwoorde risico’s bij het maken van backlinks. Het is immers de toekomst van jouw site die op het spel staat. Kwaliteit is daarom altijd leidend. Ga je met Webton in zee, dan kun je rekenen op een sterk en gevarieerd linkprofiel dat bestaat uit zeer betrouwbare backlinks. Niet voor niets zijn wij een gecertificeerd Google Partner.

Wil je weten of het kopen van backlinks bij Webton de moeite waard is? Gebruik dan een backlinks checker om het huidige linkprofiel van je site te controleren. Zo krijg je een aardig beeld van je huidige situatie en mogelijke verbeterpunten. Onze specialisten adviseren je daarnaast graag telefonisch over jouw stijgingskansen in Google in vergelijking met jouw concurrenten.

Aanverwante artikelen

De afgelopen jaren houden we alle ontwikkelingen op het gebied van linkbuilding goed in de gaten. Dit zijn pagina’s binnen de Webton site die zeker een bezoekje waard zijn:

Als er één les is die je uit dit artikel mag trekken, dan is het wel dat betrouwbare backlinks kopen in 2024 belangrijker is dan ooit. Nog niet overtuigd? Lees de vele positieve reviews van klanten die ons gemiddeld met een 9,6 waarderen of bel vrijblijvend naar 074-3030400 voor meer informatie.

Ton Heerze

Over de auteur

Ton Heerze
Eigenaar en oprichter

In 2000 heb ik Webton opgericht. Het verbeteren van organische vindbaarheid in Google is een passie van me waarmee ik graag andere bedrijven ook verder help!

167 artikelen

Reageer op dit artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Reageren
074 3030 400
Deel dit artikel