fbpx
4 minuten

Linkbuilding uitbesteden? Versla je concurrent in no time!

Als het gaat om linkbuilding uitbesteden ligt de nadruk op het verkrijgen van backlinks op andere externe (hopelijk autoritaire) websites. Deze links brengen SEO waarde over van website A naar website B.

Het uitbesteden van linkbuilding is tegenwoordig heel gewoon in het bedrijfsleven. Met goede reden, want een corporate website die een effectieve linkstrategie hanteert, scoort beduidend hoger in de zoekmachines dan de concurrentie. Samengevat:

  • Het uitbesteden van linkbuilding levert veel tijd- en geldwinst op.
  • Kies het bureau met de meeste expertise.
  • Laat je voorlichten hoe linkbuilding exact werkt: voorbeelden/prijzen, etc.
  • Linkbuilding is nog steeds dé meeste kosteneffectieve marketingmethode.
  • Versla je concurrent in no time!
  • Maandelijks ontvang je de aangelegde links en kostenoverzicht.
  • Voor resellers is er white label linkbuilding mogelijk.
  • Internationale linkbuilding is op maat leverbaar.

Feedback company logo

Sterren

9.6  |  196 reviews

Kiyoh logo

Sterren

9.1  |  233 reviews

Google reviews logo

Sterren

9.6  |  36 reviews

Gratis Linkbuilding scan aanvragen:

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Waarom is dit de goede tijd om linkbuilding uit te besteden?

De coronacrisis heeft een grote impact op deze wereld gehad; het heeft een enorme krater geslagen op het traditionele bedrijfsleven. De nasleep hiervan gaan we nog jaren merken. Social distancing, thuis werken, de anderhalvemetersamenleving waar we ons al zo lang in bevinden… we winkelen online, werken online, doen onze zaken eigenlijk vooral op de digitale manier. Het is nog niet een zo heel lang geleden dat we zonder er al te veel over na te denken naar de fysieke winkel gingen om de aankoop die we op het oog hadden, te bekijken of aan te schaffen. Inmiddels heeft het hele traject, van eerste oriëntatie tot de uiteindelijke aankoop, zich grotendeels verplaatst naar het internet.

Waarom linkbuilding uitbesteden?

Verplaats jezelf eens in de schoenen van jouw (potentiële) klant. Ben jij iemand die tijdens het zoeken op Google doorklikt naar de tweede pagina? Of nog verder? Grote kans dat jij op de eerste pagina, vrij bovenaan zelfs al, hebt gevonden wat je zocht. De site die hoog staat, staat daar niet zomaar. Deze pagina heeft autoriteit verkregen binnen Google, door kwalitatieve links die verwijzen van en naar deze pagina. Dit is gebeurd met behulp van een sterke linkbuilding strategie. Dit kun je in theorie zelf doen, maar onze ervaring leert dat een sterke autoriteit opbouwen vraagt om een professionele aanpak door een partij die hier volledig de focus op kan leggen. Samengevat,

De voordelen van Linkbuilding:

  1. verbetert de zichtbaarheid en verkeer naar je website.
  2. verhoogt de autoriteit en betrouwbaarheid van jouw website.
  3. laat de kwaliteit van de indexering door zoekmachines toenemen.
  4. verbetert de PageRank van jouw website of shop.
  5. verbetert de kwaliteit en relevantie van de content op je website.
  6. vermindert de bounce rate van jouw website.
  7. maximaliseert de mogelijkheid om gerichte verkeer te genereren.
  8. geeft een extra mogelijkheid om leads te verzamelen.
  9. stuwt de SEO positie van uw website.
  10. vergroot de mogelijkheid om verkoop te genereren.

uitbesteden van linkbuilding

Waarom zou je linkbuilden uitbesteden aan een professional?

Hopelijk ben je inmiddels overtuigd dat linkbuilding een belangrijk onderdeel is van een SEO-strategie. Vervolgens rijst de vraag waarom je dan  geld aan zo’n externe professional moet betalen? Je kunt het toch allemaal zelf doen? Niet dus. Naar ons idee is het succes van een linkbuilding traject bepalend wie het uitvoert. Je moet met zoveel factoren rekening houden dat het onmogelijk is om als individu over deze kennis te beschikken. Hieronder 8 redenen waarom je het beste een professionial kunt inhuren in plaats van het zelf te doen:

  1. Linkbuilding is een tijdrovend proces dat veel expertise vereist en bijna nooit binnen de bedrijfsbeperkingen kan worden gedaan.
  2. Een professional heeft de ervaring en kennis om jouw linkbuildingcampagne op de juiste manier te maken, met de juiste kwaliteit en voor het juiste budget.
  3. Een linkbuilding expert heeft toegang tot een netwerk van contacten die waardevolle contextkennis en linkbuildmogelijkheden bieden.
  4. Linkbuilders hebben de mogelijkheid om belangrijke SEO-technieken toe te passen die nodig zijn om organische resultaten te behalen.
  5. Linkbuilding professionals kunnen nauwkeurige rapportages leveren over de vooruitgang van de campagne en de resultaten ervan.
  6. Een SEO specialist heeft de ervaring en kennis om linkbuilding in te passen in de algemene SEO-strategie van jouw organisatie.
  7. Experts kunnen linkbuildingoplossingen bieden die zijn afgestemd op de unieke behoeften van jouw bedrijf.
  8. SEO Professionals kunnen linkbuildingcampagnes bedenken die de concurrentiepositie van het bedrijf verbeteren.

Webton kerk sept 223269 1 1920x900

Linkbuilding services

Als je besluit om linkbuilding uit te besteden, kan je gebruik maken van verschillende services. Een linkbuilding service kan je helpen bij het ontwikkelen van een effectieve linkbuilding strategie op maat, het uitvoeren van een linkprofiel analyse en optimalisatie, en het verkrijgen van kwalitatieve links van relevante websites. Het is belangrijk om de juiste linkbuilding aanpak te kiezen die past bij jouw doelen en budget. Let bij het selecteren van bureau op hun ervaring, expertise en de kwaliteit van hun links.

Linkbuilding uitbesteden kosten

De kosten van linkbuilding services variëren afhankelijk van de omvang en de complexiteit van het project. De prijs kan variëren van enkele honderden tot duizenden euro’s per maand. Het is belangrijk om een budget vast te stellen dat past bij jouw doelen en financiële mogelijkheden. Het investeren in linkbuilding kan op de lange termijn echter zeer rendabel zijn, aangezien het kan leiden tot een hogere positie in de zoekresultaten en meer verkeer naar jouw website.

Tips voor succesvolle linkbuilding

Als je besluit om zelf aan de slag te gaan met linkbuilding, zijn er een aantal belangrijke tips om te onthouden. Richt je op kwaliteit in plaats van kwantiteit, en zorg ervoor dat de links die je verkrijgt relevant en van hoge kwaliteit zijn. Blijf up-to-date met de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van linkbuilding, en wees creatief en authentiek in jouw benadering.

FAQs

Werkt linkbuilding uitbesteden nog?

Ja, linkbuilding uitbesteden werkt nog steeds en kan zelfs een krachtige strategie zijn om de ranking van jouw website te verbeteren. Door het uitbesteden van linkbuilding aan een ervaren professional, kun je de expertise en vaardigheden van een expert benutten om hoogwaardige backlinks te verkrijgen die jouw website helpen groeien.

Is linkbuilding uitbesteden duur?

Het uitbesteden van linkbuilding kan inderdaad een investering zijn. Maar bedenk wel dat je hiermee investeert in je online succes op de lange termijn. Door hoger in Google te komen, krijg je meer verkeer naar je website en dus ook meer potentiële klanten. Bovendien bespaar je tijd die je kunt besteden aan andere belangrijke zaken, zoals het verbeteren van je content of het optimaliseren van je website.

Kan ik linkbuilding zelf doen?

Het is mogelijk om linkbuilding zelf te doen, maar het vergt veel tijd en kennis. Bovendien is het belangrijk om te weten wat wel en niet werkt als het gaat om linkbuilding. Een professionele linkbuilder beschikt over de nodige kennis en ervaring en weet precies hoe hij kwalitatieve links moet krijgen.

Hoe lang duurt het voordat ik resultaat zie?

Het verkrijgen van kwalitatieve links vergt tijd en inspanning. Het kan daarom enige tijd duren voordat je resultaat ziet. Gemiddeld duurt het zo’n drie tot zes maanden voordat je resultaat ziet. Maar bedenk wel dat linkbuilding een investering is in je online succes op de lange termijn.

De kosten van linkbuilding zijn afhankelijk van verschillende factoren. Hieronder bespreken we de belangrijkste factoren:

  • Het aantal links: de kosten kunnen variëren van enkele honderden tot duizenden euro’s per maand, afhankelijk van het aantal links dat je wilt verkrijgen.
  • De kwaliteit van de links: kwalitatieve links zijn duurder dan minder relevante links. De kosten kunnen variëren van enkele tientallen tot enkele honderden euro’s per link.
  • Het type linkbuilding: het ene type linkbuilding is duurder dan het andere type. Zo zijn gastblogs over het algemeen duurder dan het plaatsen van links op startpagina’s.
  • De concurrentie: als er veel concurrentie is in jouw vakgebied, kan het moeilijker en duurder zijn om links te verkrijgen.

Zijn er risico’s verbonden aan linkbuilding?

Ja, er zijn risico’s verbonden aan linkbuilding. Zo kan het plaatsen van links op spammy websites leiden tot een penalty van Google.

Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks is een tijdrovend proces, maar wel essentieel voor jouw online succes. Hieronder volgen enkele tips die je kunt toepassen:

  1. Creëer waardevolle content die mensen willen delen en waarnaar ze willen linken.
  2. Promoot jouw content via sociale media en andere relevante kanalen om meer zichtbaarheid te creëren.
  3. Werk samen met andere bedrijven en websites om links uit te wisselen.
  4. Schrijf gastblogs voor andere websites en plaats hierin een link naar jouw website.
  5. Maak gebruik van linkbuilding tools en software om jouw strategie te optimaliseren.

linkbuilding uitbesteden

Samengevat: uitbesteden van linkbuilden een slimme zet

Linkbuilding is een belangrijk onderdeel van zoekmachineoptimalisatie. Het vergt echter veel tijd, kennis en inspanning om kwalitatieve links te krijgen. Door het uit te besteden aan een professional, bespaar je tijd en ben je verzekerd van kwalitatieve links die bijdragen aan een hogere positie in de zoekresultaten van Google. Een hogere positie leidt tot meer verkeer naar je website en dus ook meer potentiële klanten. Kortom, linkbuilding uitbesteden is een slimme zet voor je online succes op de lange termijn.

Check eerst de basis van je site eer je linkbuilding uitbesteedt

Met de grote verplaatsing naar online, zijn bedrijfswebsites nu belangrijker dan ooit. Waarom? Omdat jouw site nu de eerste indruk is die jij maakt op de buitenwereld. Het is het uithangbord boven de winkeldeur dat de (potentiële) klanten naar binnen moet halen. Als je jouw website altijd als ‘extraatje’ hebt gezien, loop je misschien tegen een aantal problemen aan. Je website moet ineens aan meer eisen voldoen:

  • Jouw website is het visitekaartje waarmee je jouw (potentiële) klanten laat zien wie je bent.
  • De techniek achter jouw website heeft wellicht een upgrade nodig: niets laat je bezoekers sneller afhaken dan een traag werkende website.
  • Je website moet overzichtelijk zijn, een plaats waar je bezoekers graag even rondneuzen. Als een uitnodigend winkelpand.

Linkbuilding basis

Vindbaarheid is de sleutel tot succes!

Juist daarom is het belangrijker dan ooit tevoren om niet alleen over een representatieve, maar ook over een goed vindbare website te beschikken. De best vindbare websites hebben een hoge autoriteit in de zoekmachines zoals Google, waardoor zij in de zoekresultaten de bovenste posities bezetten. Met een gedegen, sterke linkbuilding strategie krijgt ook jouw website meer autoriteit in Google. En hoe meer autoriteit, hoe hoger in de zoekresultaten. Hoe hoger in de zoekresultaten, hoe beter jouw site vindbaar is. En hoe vindbaarder jouw website, hoe meer bezoekers. Het is alsof jouw winkel zich nu bevindt in een eersteklas pand in een drukbezochte winkelstraat in een grote stad, in plaats van achteraf in een steegje, nauwelijks zichtbaar achter een conifeer. De kwaliteit van jouw product of dienst kan nog zo goed zijn, maar als je niet vindbaar bent, heb je er niet zoveel aan. De beste manier om dit met jouw merk ook te bereiken, is het uitbesteden van linkbuilding.

Wij hebben topposities gerealiseerd voor een groot aantal klanten

Online succes begint met de juiste strategie

De autoriteit van een website is afhankelijk van de links die er online naar verwijzen. Google ziet links als een soort voorkeursstemmen van zoekmachinegebruikers. Hoe meer links en hoe beter de kwaliteit hiervan, hoe meer autoriteit een website verwerft in de ogen van Google. Het aanleggen van dit soort links om in de zoekresultaten te stijgen, noemen we ook wel linkbuilding.

Linkbuilden is een vak apart en daarom besluiten veel succesvolle bedrijven om het uit te besteden. In deze crisistijd ontbreekt simpelweg de tijd om zelf te experimenteren met een effectieve linkbuilding strategie. Het snel boeken van resultaat is lastig, want de online concurrentie is enorm. Het uitbesteden van linkbuilding aan een gespecialiseerd bureau is daarom de beste optie.

linkbuilding uitbesteden

Welk online marketing bureau moeten we nu kiezen?

Je bent eruit om een professioneel bureau de opdracht te geven voor het uitvoeren van een linkbuilding campagne. De voordelen zijn je duidelijk en je kunt niet meer wachten… wat nu? Het stikt van de partijen die beweren dat ze de allersterkste backlinks ter wereld hebben. Bezint eer je begint. Hieronder een aantal belangrijke argumenten om een goede keuze te kunnen maken. Je wilt immers linkbuilding uitbesteden aan een bureau waarbij je zeker weet dat het daar in goede handen is.

  • Zorg ervoor dat de linkbuilding strategie wordt aangepast aan de doelstellingen en behoeften van jouw bedrijf.
  • Kies een betrouwbare linkbuilding partner die de juiste kennis en ervaring heeft om jouw linkbuilding doelstellingen te behalen.
  • Zorg ervoor dat je nieuwe linkbuilding bureauvoldoet aan de SEO richtlijnen van zoekmachines zoals Google.
  • Zorg ervoor dat jouw linkbuilding agency alleen linkbuilding strategieën toepast die gericht zijn op kwalitatief hoogwaardige backlinks.
  • Vraag naar een gedetailleerd rapport met betrekking tot de voortgang van de linkbuilding. Zorg voor continue evaluatie.
  • Selecteer een gedegen linkbuilding strategie die op de lange termijn het beste resultaat oplevert. Kies dus niet voor dagsuccessen.

Linkbuilding uitbesteden verdient zichzelf terug

Het grote voordeel van linkbuilden, is dat je er zowel nu als in de toekomst plezier van hebt. De geplaatste links blijven na plaatsing immers staan, waardoor je website er in Google tot in lengte van jaren van profiteert. Linkbuilding uitbesteden is hierdoor een kosteneffectieve investering die je bedrijf niet alleen door de acute crisis helpt, maar ook op lange termijn een verrassend sterke impuls geeft. Met meer online autoriteit leg je een stabiele basis voor de toekomst. Acht redenen waarom linkbuilding zichzelf terugverdient:

  1. Linkbuilding verbetert de vindbaarheid van je website in zoekmachines.
  2. Het aanleggen van backlinks verbetert de zichtbaarheid van je website voor potentiële klanten.
  3. Linkbuilding inspanningen leveren meer verkeer op naar je website op.
  4. Linkbuilding verhoogt je conversieratio door het versterken van je merkwaarde.
  5. Linkbuilden verbetert de waardering van je website door zoekmachines.
  6. Linkbuilding vergroot je autoriteit en vertrouwen bij je doelgroep.
  7. Linkbuilding helpt je om je concurrenten voor te blijven.
  8. Linkbuilden levert een hoge ROI op omdat het relatief kosteneffectief is.

Experts schatten in dat ruwweg 50% van de positie van een website in de zoekmachines wordt bepaald door links naar die website toe. Hoe hoger de kwaliteit van deze zogenaamde backlinks, hoe meer autoriteit een website uitstraalt richting zowel zoekmachines als bezoekers. Er komt dan ook meer bij het aanleggen van sterke backlinks kijken dan slechts het plaatsen van links op andere websites.

Backlinks van hoge kwaliteit dienen namelijk aan verschillende eisen te voldoen. Zo moet het linkprofiel bij voorkeur een natuurlijke groei doormaken en divers van aard zijn. Ook de autoriteit van websites waarop een link wordt geplaatst is erg belangrijk. Een website met een hoge autoriteit zal in principe alleen links plaatsen naar websites van gelijkwaardige kwaliteit. Wanneer de zoekmachine een dergelijke link ontdekt, heeft dit positieve gevolgen voor de positie van de website in de zoekresultaten.

Lees meer:

Linkbuilding uitbesteden voor natuurlijk linkprofiel is in 2024 eerder noodzaak dan een optie

Het doen aan linkbuilding an sich is niet moeilijk. Je plaatst een linkje in een online nieuwsbrief waarop de ontvanger kan klikken en vervolgens naar je site geleid wordt, je schrijft een gastwebblog op een site met autoriteit die relevant is aan de jouwe, of je laat een verwijzing naar jouw website toevoegen op bijvoorbeeld Startpagina.nl. Voilà, je doet aan linkbuilding. Het zijn prima manieren om voor wat exposure te zorgen en een natuurlijk profiel op te bouwen, maar zorgen zeker niet per definitie voor een hoge ranking in Google. Als het doel is om beter gevonden te worden op het wereldwijde web, dan is er een stuk expertise nodig.

In de nesten werken

De wereld van linkbuildingmarketing is, zeker voor iemand die er niet al te veel van afweet, een behoorlijk ingewikkelde. Er zijn niet alleen veel mogelijke strategieën, ook Google zelf kijkt over je schouder mee naar wat je aan het doen bent. Waarderen ze wat ze zien gebeuren, dan kan dat wonderen doen voor je ranking. Anderzijds werk je jezelf al snel flink in de nesten als je niet op de hoogte bent van alle kwaliteitsrichtlijnen. De kans is een stuk groter dat dit laatstgenoemde je gebeurt. Google heeft er dan geen boodschap aan als je een in hun ogen grote fout niet met opzet hebt gemaakt. Je kunt dan hoog en laag springen, maar je verdwijnt al snel zonder pardon uit de Google-zoekresultaten.

Hoeveel rankingsfactoren bestaan er wel niet?

Google heeft om de kwaliteit te waarborgen meer dan 200 verschillende rankingsfactoren die gebruikt worden voor het beoordelen van sites. Niet alleen is het enorm tijdsintensief om die zelf allemaal door te lezen, het begrijpen en op de juiste wijze kunnen toepassen ervan is ook een vak apart. Daarnaast past het megabedrijf ook nog eens doorlopend de regels aan, bewust, zodat je eigenlijk nooit precies weet hoe de beste zoekmachinestrategie eruitziet.

Welke strategie kan ik het beste inzetten?

Er is één strategie die voor elke website effectief is, of je nu een eenmanszaak hebt of een multinational bent die het als doel heeft om de concurrentie voorbij te streven: een goed doordachte langetermijnstrategie. Waar dit uit bestaat, dat is afhankelijk van een groot aantal factoren. Zelfs de tijd waarin we nu leven is van invloed. De strategie die vandaag werkt, kan over een paar maanden alweer achterhaald zijn.

Wat zijn de voordelen van het inschakelen van een linkbuildingbureau?

Linkbuildingexperts houden zich dagelijks bezig met de juiste tactieken om jouw website zo goed mogelijk te laten scoren. Waar jij 1,5 dag over zou doen om dingen uit te pluizen, regelen zij al snel in slechts een paar uur, of zelfs nog minder. Een linkbuildingbureau kan dus meer voor elkaar krijgen in een korter tijdsbestek.

Ondernemer zijn betekent buiten dat om niet dat je alles zelf moet kunnen. Juist niet. Het betekent dat je doet wat je moet doen om je bedrijf gezond te houden en te laten groeien. Daar hoort bij dat je taken uitbesteedt waar niet jouw expertise ligt, zodat je je volledig kunt focussen op waar jij goed in bent: het leiden van je bedrijf. Dit levert je niet alleen een flinke tijdsbesparing op, je bespaart hiermee indirect ook geld. Reken maar eens uit wat het je kost als je je aan linkbuilding gewerkte uren berekent op basis van jouw uurtarief.

Wat is de uiteindelijke waarde van een natuurlijk linkprofiel?

Het doel van een linkbuilding bureau is het helpen van jouw website aan een natuurlijk linkprofiel. Dat betekent dat door de ogen van Google gezien de links op een natuurlijke manier moeten zijn verkregen. Het is een misvatting dat dús alles draait om het verzamelen van kwalitatieve backlinks. Een linkprofiel bestaat uit meer dan dat. Het is allesomvattend. Om de gezondheid van jouw site in kaart te brengen, wordt er onder andere een seo-scan uitgevoerd, vindt er een zoekwoordenonderzoek plaats, worden risicovolle backlinks in kaart gebracht (en op basis daarvan de website opgeschoond) en vindt er een koppeling plaats met Google Analytics en Google Console.

Hoe bepaal ik mijn linkbehoefte qua strategie?

Heb je bijvoorbeeld een splinternieuwe bedrijfswebsite die nog nauwelijks backlinks heeft opgebouwd? Dan is het in de meeste gevallen onverstandig om meteen het zwaarste pakket te nemen. De abrupte verandering van een leeg linkprofiel naar een snelle stijging van het aantal backlinks kan in de ogen van Google onnatuurlijk overkomen.

Backlinks campagne

De zoekmachine weet namelijk dat een natuurlijk linkprofiel zeer geleidelijk groeit. Die groei verloopt in het begin vaak uiterst langzaam, omdat de website in kwestie zijn reputatie dan nog moet verwerven. Pas jaren na het lanceren van de site begint de groei steeds iets steiler te verlopen. Het liefst wil Google daarom dat het gemiddelde linkprofiel een vergelijkbare ontwikkeling doormaakt.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen op bovenstaande regel. Denk alleen al aan de website voor een evenement of een politieke campagne. Het is dan logisch dat zo’n site al kort na de lancering een grote hoeveelheid links vergaart. Het bijbehorende evenement vindt immers niet veel later plaats en daarom verwijzen mensen in de korte tijd eraan voorafgaand relatief zeer vaak naar de website.

Niet alleen het aantal inkomende backlinks, maar ook het aantal gerelateerde zoekopdrachten in Google laat dan vaak zo’n kortstondige piek zien. Ook in dit geval is het zeer wenselijk de linkbuilding rondom je website uit te besteden. Je weet dan zeker dat je in een beperkt tijdsvenster het maximale uit je backlinks haalt en zoveel mogelijk bezoekers naar je website trekt.

In alle andere gevallen is de weg der geleidelijkheid vaak de beste keuze. Ook als je kiest voor uitbesteden. Je wilt een straf vanuit Google immers ten koste van alles voorkomen. Het kost weliswaar tijd om duurzame topposities in de zoekresultaten te vergaren, maar het is de moeite meer dan waard. De experts van Webton adviseren je graag over het beste pakket op basis van jouw wensen en specifieke situatie.

Lees meer:

Gratis linkbuilding scan

Laat je website scannen

De meerwaarde van uitbesteden aan een specialist

De meerwaarde van een linkbuilding specialist zit voornamelijk in de ruime kennis en ervaring, die bij het uitstippelen van een campagne van onschatbare waarde zijn. Veelvuldig gemaakte blunders worden hierdoor voorkomen en ook een traject dat niet naar wens verloopt, kan tijdig worden bijgestuurd. Een gespecialiseerde partij heeft alle problemen al eens eerder gezien en kent daarom de oplossingen.

Een ander pluspunt van uitbesteden aan een expert, is de expertise op het gebied van competitieve linkanalyses. Je wilt met je website immers niet alleen hoog in Google ranken, maar ook de concurrentie voorbij streven. Een specialist brengt het online landschap in jouw branche feilloos in kaart en ziet exact welke backlinks nodig zijn om jouw tegenstrevers af te troeven in de zoekresultaten.

Lees meer:

Uitbesteden aan linkbuilding bureau voor de beste service

Als zoekmachine marketing specialist voor het MKB weet Webton als geen ander wat de meest effectieve linkbuilding strategie is in elke situatie. Als een van de grootste websitebouwers in en rond Twente, verzorgde ons bureau al linkbuilding diensten voor meer dan 140 tevreden klanten.

Aan ons kun jij je campagne dus met een gerust hart uitbesteden. Wil je meer weten over onze resultaten of de uitgebreide mogelijkheden? Neem dan geheel vrijblijvend contact op met een van onze experts of vraag hier een gratis scan aan.

Ton Heerze

Over de auteur

Ton Heerze
Eigenaar en oprichter

In 2000 heb ik Webton opgericht. Het verbeteren van organische vindbaarheid in Google is een passie van me waarmee ik graag andere bedrijven ook verder help!

167 artikelen

Reageer op dit artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Reageren
074 3030 400
Deel dit artikel